پروژه Fortis sinanlı

پیش فروش پروژه ای با امکانات رفاهی بالا و بسیار لوکس:

پروژه Fortis sinanlı (فورتیس سینانلی) درقسمت آسیایی استانبول در منطقه لاکچری Fikirtepe kadiköy توسط هلدینگ YIĞIT GROUPدر زمینی به مساحت 30,000 مترمربع در5 بلوک مسکونی ، اداری و تجاری در حال احداث است که تاريخ تحويل آن اوايل سال 2020 مى باشد.

تعداد واحدهای پروژه : 180 واحد اداری ، 72 واحد تجاری ، 1100 واحد مسکونی شامل واحدهای یک خوابه ، دو خوابه ، سه خوابه و چهار خوابه می باشد.متراژ واحدهای پروژه از 50 مترمربع الی 250 مترمربع است.

ساکنین این پروژه می توانند نیازمندیهای روزمره خود را در طول روز بدون نیاز به خارج شدن از پروژه در مغازه و سوپرمارکت های واقع شده در جاده اصلی ، دسترسی پیدا کنند.

واحدهای مسکونی پروژه در متراژهای زیر می باشد :

– واحدهای یک خوابه 59 تا 130 متری

– واحدهای دو خوابه 102 تا 216

– واحدهای سه خوابه 207 متری

فورتیس سینانلی از کلیه امکانات رفاهی,تفریحی و ورزشی شامل استخرهای روباز و سرپوشیده, سالن فیتنس،سالن بازى كودكان،سونا خشک،سونا بخار،حمام ترك،سالن های چند منظوره و Spa برخوردار می باشد.

پروژه Fortis sinanlı  ( فورتیس سینانلی ) به دلیل داشتن امکانات و ویژگیهای غنی خود از قبیل سقف 3/5 متری و معماری خاص واحدهای اداری ، سقف 5/5 متری مغازه های واقع شده در جاده اصلی و امکانات پارکبان و پله های برقی ، HOME OFFICE های دارای تراس با منظره رو به مرکز خرید پروژه با دکوراسیون انجام شده و همچنین به دلیل داشتن امکانات غنی ورزشی و تفریحی در بلوک واحد های مسکونی ، این پروژه تبدیل به یک پروژه بسیار عالی جهت سرمایه گذاری مشتریان و رضایت مندی ساکنین محترم شده است.

موقعیت پروژه :

– در فاصله پنج دقیقه ایی تا تونل آوراسيا

– در فاصله 23 دقيقه ايى تا فرودگاه صبيحا

– در نزديكى مراكز خريد منطقه

– در فاصله 3 دقيقه ايى تا محله بستان جى

– در نزدیکی ایستگاه مترو و متروبوس

شروع قیمت های پروژه از 615,000 لیر ترکیه بوده که خرید به صورت نقدی و یا اقساطی 30 درصد پیش پرداخت و مابقی طی اقساط 36 ماهه بدون بهره در صورت خرید نقدی میتوان بین 10 تا 15 درصد ملک را ارزانتر خرید.