هنگام بررسی یک ملک در شهر فوق العاده استانبول ، ابتدا باید تصمیم بگیرید که چرا خرید می کنید وچه مقدار از بودجه خود را انتخاب می کنید ، آیا این برای سرمایه گذاری خالص برای افزایش سرمایه یا بازده اجاره است؟ یا آیا این یک تغییر سبک زندگی یا خانه تعطیلات برای شما و خانواده شما است؟

استانبول مانند هر شهر بزرگ دیگر در جهان است تعداد زیادی از سرمایه گذاران خارج از کشور طی سال های اخیر در این شهر سرمایه گذاری کرده اند. همچنین استانبول یک کانون اروپایی برای سرمایه گذاری است و طی چند سال گذشته شاهد رشد سریع بازار بوده است .

سرمایه گذاری در استانبول می تواند ، برای سرمایه گذارانی  که برای اولین بار به دنبال آزمایش بازار هستند ، متناسب باشد.

انتخاب شما یک عامل بسیار مهم در کنار بودجه شماست ، خریداران خانه با بودجه بالایی می توانند از خواص خانه های لوکس بسفر و استانبول استفاده کنند ، اگرچه خریداران با بودجه کم باید در مناطق جدید شهری بیلیکدوز وغرب فرودگاه بین المللی آتاتورک را استفاده کنند.

اقامت و سرمایه گذاری در استانبول که اغلب از پروژه های خارج از شهرخریداری می شود که در آن قیمت های بیرون از شهر می تواند پنجاه درصداز منطقه اصلی کم تر باشد ، و در سال 2015 ، از منطقه مدیترانه ای آنتالیا به عنوان محبوب ترین مقصد برای خریداران املاک در ترکیه استفاده شد.

اما دقیقا چه چیزی خریداران داخلی و خارجی را برای   سرمایه گذاری در استانبول  ترغیب می کند:

1- پتانسیل رشد سرمایه :

حتی اگر استانبول همیشه از نظر تاریخی و مدرن یکی از شهرهای بزرگ جهان بوده است ، اما هنوز هم یک بازار املاک جهان است. سال هاست که به دلیل یک اقتصاد ناگوار ، فقدان بودجه و اعتبار و همچنین زیرساخت های شهری عادی از خودغافل شده بود ، که دولت شروع به نوسازی بازارترکیه کرد تا بتواند آن را به روز کند.

2- پتانسیل نقدینگی :

مطالعات نشان می دهد که نسل های فعلی به طور متوسط ​​سه خانه متفاوت در طول عمر دارند ، از این رو خریداران نیز هنگام فروش می توانند شرط های خود را بیان کنند و این جا است که بازار املاک و مستغلات استانبول پیشرفت می کند . مانند برنامه چشم انداز ترکیه با هدف افزایش سرانه خانوارها به کشورهای اروپایی است. روند خرید خانه در ترکیه حتی برای افراد خارجی نیز با بسیاری از کشورهای دیگر فرق دارد وبسیار سریعتر و آسان تر ، با مالیات ارزان و کاهش هزینه ها صورت می گیرد که  اگر اموال را به مدت پنج سال نگه دارید از مالیات سود سرمایه نیز معاف خواهید شد.

3- پروژه های نوسازی شهری و برندهای سبک زندگی :

یکی از دلایل مهم ، پروژه های جدید مسکن ، به ویژه در حومه مرکز اصلی شهر است. خانه های جدید و مدرن با معماری مدرن با طیف وسیعی از امکانات اجتماعی برای بازتعریف مفهوم محلات در بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر ترکیه ترکیب شده است . محله های در حال رشد با دسترسی آسان به فروشگاه ها برای خرید ، زندگی شبانه و حمل و نقل ، تمام مزایای زندگی شهر را ارائه می دهند. با این حال آن ها با نشستن در حومه شهر ، همه شلوغی ها را از بین می برند ، بنابراین بیشتر احساس آرامش در حومه شهر را نسبت به ساکنان شهر فراهم می کنند.

 4- پروژه های مگا گالور :

بدون تردید ، بزرگترین سرمایه گذاران با توجه به خط مشی اصلی پروژه های بزرگ استانبول هستند که با اتمام کامل پیش بینی می شود حتی بیشتر از آنچه قبلاً انجام داده اند ، ارزش املاک را بالا ببرد. پروژه مگا که در حال حاضر قرار دارد ، سومین فرودگاه جدید استانبول است.

 5- مراکز جهانی گردشگری و تجاری :

با توجه به گذشته تاریخی استانبول به عنوان مرکز حاکم بر پایتخت امپراتوری های بیزانس و عثمانی ، تجارت گردشگری این کشور را به قدرت می انجامد زیرا بازاریابی گسترده توسط دولت  ، ترکیه را به یکی از مقصد های برتر بازدید شده در این کشور تبدیل می کند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی با مشاورین هلدینگ سپهر در تماس باشید

تماس از طریق واتساپ و تلگرام

5525268040 ۹۰+

??? WHATSAPP : https://wa.me/905525268040