میدان تقسیم استانبول (به ترکی استانبولی: Taksim Meydanı) در بخش اروپایی شهر استانبول گردیده و یکی از مراکز خرید، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی این شهر به شمار می‌آید که روزانه پذیرای بسیاری از توریست های شهر استانبول مباشد و به خاطر رستوران‌ها، مغازه‌ها و هتل‌های متعددش که در این میدان و اطراف آن وجود دارد شناخته شده‌ است.

منطقه تقسیم استانبول شناخته شده‌ترین و معروف‌ترین مرکز مدرن شهر استانبول می باشد. میدان تقسیم، قلب استانبول مدرن در نظر گرفته می‌شود و ایستگاه مرکزی شبکهٔ متروی استانبول در این میدان قرار دارد.

در میدان تقسیم شهر استانبول یادبود جمهوریت که توسط پیکرتراش مشهور ایتالیایی، پیئترو کانونیکا ساخته شده و در سال ۱۹۲۸ میلادی رونمایی شد نیز در میدان تقسیم و در ابتدای خیابان استقلال یا همان جاده استقلال واقع شده‌است.

یادبود جمهوریت، ادای احترامی است به تشکیل جمهوری ترکیه در سال ۱۹۲۳ میلادی که در نتیجهٔ جنگ استقلال به دست آمد. این بنا همچنین محل دور زدن ترامواهایی است که از قدیم در این خیابان مسافران را جا به جا می‌کرده‌اند و اکنون تبدیل به تنها وسیله حمل و نقل در خیابان استقلال شده‌اند که عمدتاً توسط توریست‌ها و گردشگران مورد استفاده قرار می‌گیرند.


در اطراف منطقه تقسیم استانبول هتل های معرف ، مراکز خرید و رستوران های خوشنام ترکیه و خارجی قرار دارد و در چهار گوشه این میدان وسایل حمل و نقل از جمله ون یا همان دلموش قرار دارد که به مناطق مختلف مسافران را حمل و نقل می کنند تا توریست ها و افرادی که به این میدان میخواهند مراجعه کنند دسترسی و رفت و آمد آسانی داشته باشند.

قبل از سفر به شهر زیبای استانبول با مشاورین هلدینگ سپهر تجارت در ارتباط باشید تا راهنماییها و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

مشاورین سپهر تجارت در خدمت شما هستند برای مشاوره واتساپ اینجا کلیک کنید.