چند دلیل برای خرید ملک در ترکیه :

در تلاش برای افزایش سرمایه گذاری خارجی و کمک به افزایش ارزش لیر، با خرید ملک در ترکیه به ارزش حداقل 250,000 دلار می توانید منجر به اخذ شهروندی ترکیه شود. در گذشته ابن مبلغ حداقل 1 میلیون دلار بود اما در حال حاضر این رقم به 250.000 $ کاهش یافته است.

مقامات ترکیه انتظار دارند که این کاهش قیمت، نرخ خرید ملک  را افزایش دهد و سرمایه خارجی را به کشور وارد کند. در حال حاضر این طرح جواب داده است. فروش املاک ترکیه به افراد خارجی در حال افزایش است و بنگاه های املاک ترکیه از نتیجه فروش بیشتر، لذت می برند.

دولت ترکیه به منظور جذب سرمایه خارجی به کشور، اصلاحات زیادی در قوانین و مقررات خرید ملک در این کشور ایجاد کرده است. در حال حاضر این پروسه سریع تر و راحت تر از گذشته است. به منظور اطمینان خریداران، صنعت املاک ترکیه به شدت کنترل شده است تا از بروز هر گونه تخلف جلوگیری شود.

تقاضای اجاره در استانبول و در امتداد ساحل پررونق است زیرا نرخ ارز باعث رشد بازار توریست شده است. با وجودی که در ابتدا روشهای اجرایی سختگیرانه برای اجاره ملک، برخی از سرمایه گذاران را از خرید ملک در ترکیه منصرف کرد، اکنون در هر شهر شرکت های مدیریتی وجود دارد که بدون تردید از قوانین جدید پیروی می کنند و این اطمینان حاصل می شود که ملک به طور قانونی اجاره داده شده است.

زندگی در ترکیه برای خارجی ها آسان است. ارزش کم لیر نسبت به ارزهای دیگر به این معنی است که هزینه های زندگی روزانه در ترکیه بسیار پایین تر از انگلستان و بسیاری از کشور ها در اروپا است. آب و برق، مواد غذایی و … بسیار ارزان است. این مسئله باعث شده است که جامعه مهاجر در ترکیه ساکن شوند و خارجی ها اکنون ترکیه را به کشور های پر هزینه ترجیح دهند. زندگی مقرون به صرفه با آب و هوای شگفت انگیز، مناظر نفس گیر و مهمان نوازی، ترکیبی را ایجاد کرده است که سرمایه گذاران با این شیوه زندگی، برنده هستند.

پرداخت مالیات بر درآمد اجاره املاک خریداری شده در ترکیه :

پس از خرید ملک در ترکیه و اجاره دادن ملک، مالیات بر درآمد اجاره را مالکان پرداخت می کنند که میزان آن بسته به میزان درآمد متفاوت است اما تقریبا از 15 درصد شروع می شود. افرادی که مایل به پرداخت مالیات هستند، نیاز به یک شماره مالیاتی دارند. هزینه های محاسبه شده مجاز و بازپرداخت مالیات ها معمولا در ماه مارس به طور سالیانه صورت می گیرد.

روال خرید ملک در ترکیه :

شما ملک خود را انتخاب کرده اید، سرمایه مورد نیاز را آماده کرده اید و مشتاق هستید که به بازار املاک و مستغلات ترکیه وارد شوید. سپس چه اتفاقی می افتد؟

در این مرحله  بررسی خواهیم کرد که امور مربوط به فروشنده 100 درصد تکمیل شده باشد. این به این معنی است که اسناد با جزئیات عنوان شده در دفتر ثبت زمین مطابقت داشته باشد، ملک بدهی نداشته باشد و همچنین گواهی سکونت داشته باشد.

هنگامی که شرایط و ضوابط مربوط به قرارداد با جزئیات اجرا شد و روش پرداخت پول برنامه ریزی و تأیید شد، مبلغ اولیه برای حفظ ملک مورد نیاز است.

ثبت سند ملکی :

اکنون زمان آن است که سند ملک خریداری شده در ترکیه امضا شود. اگر برای این اقدام امکان حضور در کشور ترکیه را نداشته باشید، می توانید یک وکیل  را به عنوان نماینده از طرف خود تعیین کنید. در زمان امضا، بیمه اجباری زلزله مورد نیاز است و شما باید سالانه آن را تمدید کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و راهنمایی با مشاورین هلدینگ سپهر در تماس باشید

تماس از طریق واتساپ و تلگرام

5525268040 ۹۰+

??? WHATSAPP : https://wa.me/905525268040